środa, 14 grudnia 2011

35.

Razowo żytnie placuszki w z kawałkami gruszki i miodem

13 komentarzy:

  1. Placuszko mania mnie ogrania :D Zaparaszam na moje 2 blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gruszkę, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś tu zaczął miłować placuszki! :D
    Jak ja lubię te z owocami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za gruszkami nie przepadam, ale w placuszkach pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Placuszki z miodem- pycha:).

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam gruchy;D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Placuszki, ah te placuszki. Kusi mnie żeby je zrobić, ale jakoś nigdy mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie się prezentują! możesz podać przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Anonimowy:
    Składniki:
    50g mąki pszennej razowej,
    1/2 łyżeczki proszku do pieczenia,
    1/4 łyżeczki sody
    1/2 - 1/3 szklanki maślanki
    łyżeczka cukru lub miodu
    mała gruszka
    Połączyć ze sobą oddzielnie suche i mokre składniki. Dodać jedne do drugich, dobrze wymieszać i odstawić ciasto na moment. Nagrzać patelnie, smażyć placuszki, nakładając na wierzch pokrojoną w plasterki gruszkę. Podawać z dowolnymi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. takiego połączenia jeszcze nie próbowałam.. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda szałowo, takie śniadanko musi u mnie niebawem zagościć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają naprawdę niesamowicie. Te gruszki robią wrażenie. Pyszne śniadanko ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeeeej:) wspaniałości same.
    nie ma to jak gruszki, u mnie na obiad były właśnie placuszki z jabłkami i gruszkami!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)