poniedziałek, 12 grudnia 2011

33.

Szarlotka sypana, Actimel o smaku truskawkowym

10 komentarzy:

  1. jaki smaczny początek tygodnia :D ciasto bym Ci chętnie ukradła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. prosze o kawałekxp

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam raz na poniedziałkowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Normalnie mi się przypomniała druga klasa gimnazjum. Codziennie piłam Actimelki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najulubieńsze ciacho ever <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Duży kawał pysznego ciacha, czyli śniadanie idealne. ;) Ostatni raz szarlotkę jadłam w ciastkarni, ale (niestety) trochę mi poszczędzili...

    OdpowiedzUsuń
  7. poznaj siłę actimela! ; )
    przypomniałaś mi, że dawno nie piekłam i nie jadłam szarlotki. dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)