niedziela, 5 lutego 2012

36.

Tosty z dżemem, sahlab z  przepisu Emmy

10 komentarzy:

  1. Widzę dżem kiwi-limonka(bodajże?)od Łowicz, uhh, nigdzie nie mogę go znaleźć, a mam na niego ogromną ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też długo szukałam, ale w końcu znalazłam w wiosce mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, a tego tosta z dżemem kiwi zjem zaraz wzrokiem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę i u ciebie dżemik z kiwi ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje tosty były robione w gofrownicy.. ^^ Haha, tosty rządzą! Ps. Śliczny awatar!

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy w Biedronce nie było ostatnio podobnego dżemiku? Kiwi? :P
    Świetnie wyglądają te tosty, jadłam podobne na kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Z tą różnicą, że ten z Biedronki był tylko o smaku kiwi, Łowicz jest z dodatkiem limonki :P

      Usuń
  7. z dżemem nie jadłam nigdy tosta:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)